Långdag

Japp, detta var tredje dagen i rad som jag jobbat länge denna veckan. Pust, man blir allt lite trött av att komma hem så sent på kvällen. I dag har det dessutom varit full rulle hela dagen så nu kommer jag sova som ett litet barn hela natten. Just nu längtar jag efter att följa med mamma och pappa till ulricehamn. Bara få kura in sig i en soffa en hel helg och bli ompysslad, äta massa god mat, äta massa onyttigheter och kanske gå ut och gå en runda. Titta på 100 filmer och bara VA! Ja, det hade varit en skön avkoppling efter förra helgens rännande med födelsedagsfest på lördagen och konsert på söndagen.
På lördag ska Niklas och jag på bio i alla fall. Det blir "Benjamin Buttons otroliga liv" för hela slanten och jag ska lättans köpa mig en stooooor godispåse på Hemmakväll och sitta och snaska i.

Men än är det inte lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är jätte bra :)

2009-01-29 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0