Korinter i ögonen

Japp, det var så Sara på jobbet sa att jag skulle se ut med bruna linser i haha. Jag fick mina förra helgen men i och med att det är styrka på dom så känner jag mig lite groggy när jag väl har på dom. Dessutom är det som så att när man har brytningsfels-korrigering på färgade linser så är det inget genomskinligt "hål" för pupillen så hela min lins är brun. Ja, ni fattar ju själva, allt vitt jag ser är lite gul/brunt sådär. Ja inte helt och hållet men det går lite tonat åt den färgskalan. Ni förstår säkert också att det inte är läge för mig att ha dom på jobbet. Just snyggt att stå där och göra blonda slingor på en kund och bränna av håret för att jag aldrig tycker dom blir ljusa.

I kväll ska Niklas och jag på bio och jag ska äta massa godis! MUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0