Jag är patetisk med ålderskris

Jahadå ni läste alldeles rätt. För ni förstår, varje gång en kund sätter sig i stolen och det visar sig att den går tredje året på gymnasiet och ska ta studenten nu, blir jag som förbytt. Då jäklar ser jag mig själv hur jag drömmer tillbaka på mitt eget liv för ett år sedan. Kunden måste bli sjukt trött på mina tusen frågor om studentfester, bal, balklänningar, baldejter, studenten och hela den baletten. Jag är ju patetisk. Värst av allt är att jag kommer att stå och böla vid röda mattan till sommaren för att jag inte själv får gå där igen. (skämt och sido) NU ska jag bli en mogen, vuxen kvinna som inte längre är tonåring. Hahaha


Jag måste leva upp till mitt fritids-pensionerande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0