En ledig dag

I dag är jag ju ledig då va och jag måste erkänna att det är lite tråkigt att vara ledig nu när man varit så mycket ledig över jul och nyår (var det någon som sa arbetsnarkoman?) Nej men ärligt talat så blir jag så fruktansvärt uttråkad. I dag ska jag ju i och för sig iväg och handla lite till kalaset på lördag. Så då underhålls min dag lite i alla fall. Sedan får jag väl pallra mig iväg till gymet också.
Fast jag var inne och kollade på deras nya schema nyss och fy fasen vad kasst det var! Det är ju tur att man får LITE valmöjlighet i träning. Nej nej, mån tis och ons är de enda dagarna som det finns senare pass och då är det bara ett pass per dag. Grymt tråkigt måste jag säga eftersom jag bundit upp mig där i ett år. Jaja, får väl spendera mer tid i gymet då helt enkelt eller något sådand.


inte långt kvar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0