Back to work

Nu har jag pendlat mellan soffan och sängen, svettats som en gris och bara luggit och gnällt i 2 dagar. Men i gårkväll började jag känna mig bättre och i dag på morgonen när jag vaknade mådde jag ganska bra faktist. Okej, jag hostar och snorar fortfarande men jag är inte utmattad i kroppen och har feber längre. Vilket var en jivla tur med tanke på att jag MÅSTE gå till jobbet i dag. Mina snälla kollegor skickade dock ett sms i går och sa att dom stryker mig till klockan 14.00 i dag så att jag säkert blir frisk. Någonting säger mig att dom inte vill ha mig är? Haha. Det hade inte jag heller velat. Influensa är ju inte det man bjuder in till direkt. Men i dag ska jag nog orka jobba några timmar. Och i morgon är jag helt uppbokad så då måste jag jobba så detta får bli en mjukstart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0