Amanda på löparbandet

Yes, jag är nyss hemkommen från gymmet. När jag gick där på löparbandet slog det mig plötsligt att nej nu jäklar ska jag springa lite och inte gå här som en annan mes. När jag kommit upp i springtempo inser jag dock att det var TRE ÅR SEDAN jag sprang senast! Yepp, you herd me, 3 jäkla år sedan. Det var då jag slutade med innebandyn och tennisen. Så ni kan ju gissa hur jag såg ut. Efter 5 minuter trodde jag att jag skulle trilla ihop och dö vilken sekund som helst men jag pressade mig själv till att springa 10 minuter. Fattar ni? TIO MINUTER!!! sätt mig på en innebandy match eller tennis match nu och jag hade legat golvad efter första bytet/game. Nej skärpning fröken Linné. Träna bör man annars dör man.


På den gamla goda tiden, när vi vann gothia cup. (ser ni mig? haha)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är ja med på det kortet ?

2009-01-07 @ 08:32:03
Postat av: Issa

Tränar gör man, ändå dör man! Haha.

Ha en bra dag på jobbet!

Kramar!

2009-01-07 @ 13:52:51
URL: http://isabellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0