Ägare sökes

Jag har halva systembolaget hemma hos mig.  Bäst att ni kommer och hämtar det illa kvickt annars är det jag som super mig redlös här hemma en måndagskväll. Skämt och sido. Jag skulle aldrig få i mig över en liter sprit och några flarror vin och sedan toppa med ett par cider. Hur som helst så finns det här i tryggt förvar så det är bara att komma hit och hämta när tillfälle finns. Dessutom finns det ett styck glas med ringklocka på (nej ingen minns väl vem som plingade med den hela kvällen?haha) och en svart cardigan.

I dag tokfyndade jag en film på maxi som fick utöka mig del av filmhyllan som enbart innehåller barnfilmer och desperate housewives boxar, nämligen Ice age 2. Nehe, nu ska vi fortsätta kolla på den! Ha det fint. tjingeling


Kommentarer
Postat av: ägaren till glaset och spriten

glaset is all yours amanda ;) det är för stort för mig, blir alldeles för full när jag dricker ur det! men spriten ska jag ha tillbaks, den var svår att få tag på, hör av mig i veckan :)Puss och tack igen för kvällen!

2009-01-20 @ 08:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0