Måndag = min söndag

I dag är jag leeeedig och jag är uppe och har redan ätit frukost och hela baletten. I går blev det ändrade planer och jag bytte ut min fikapartner från Sandra till Hanna. Sandra skulle iväg och meditera (yoga) så det blev lite ändringar där. Efter att Hanna och jag hade fikat gick vi en runda och sedan hem till henne och spelade guitar hero, som jag för övrigt var sjukt dålig på. Men jag utklassade henne i Buzz i stället.

I dag ska jag in till stan en svänga och sedan ska jag träna lite i kväll var det tänkt. OCH, jag måste städa. Eller aa, damma av våra svarta möbler (helt värdelöst med svart) och dammsuga av lite.


Jag vill ha vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0