Hojj Hojj

Det blir ett ytterst pluttit inlägg denna fredagkväll. I dag har det varit full fart på jobbet i dag. Vad är det med människor och klippa sig på just fredagar? Ingen aning. Men något är det.
I morgon ska jag en snabbis till salongen och sedan tar jag heeeeeelg. Å vad jag ska lata mig.

Nu är det let's dance. Och i morgon, oj oj oj, i morgon vet ni som känner mig att jag sitter bänkad framför tv:n. MELODIFESTIVAL! Jag i ett nötskal. Jag tycker ofta inte ens att låtarna är bra. Men melodifestival är melodifestival

Herrå

Kommentarer
Postat av: Frida - Philadelphia ;)

Men nej!! Har melodifestivalen redan börjat! =O Ojoj, här springer tiiiiden iväg!

btw så latar du dig heeela tiden amanada, så ut o festa NU =D

2009-02-06 @ 21:00:18
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0