Gravid igen

Dessa ständiga gravid-drömmar får mig att kallsvettas alltså. Härrom natten drömde jag att jag var gravid igen. Eller att jag födde barn rättare sagt. Och att Moulin bodde rakt över gatan och hon hjälpte till att byta blöjor haha. Skräckslagen berättade jag om min dröm när jag kom till jobbet. Då berättar Sara att när hon var i min ålder drömde hon också att hon fick barn hela tiden. Dock var det så att när hennes bebis föddes var den en köttfärsklump som var formad som en bebis. Så jag ligger  nog i lä ändå.

På tal om barn, jag sitter och tittar på "familjen annorlunda" på tv. Fy fanken att tro att man ska få ett barn och plötsligt ser att det är 3 huvuden på ultraljudet. Jag hade ju dött. Tänk att dom ska ut också. TRE ungar. Som om det inte vore nog med en åt gången.


Jag skriver som sist jag lade upp den här bilden. NEJ för BÖVELEN. Det får vänta!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det kallas önskedröm tror jag! en annan kan ju knappt vänta till jag för föra vidare mina gener till en liten rosa skrynklig skrikande bebis!!

2009-02-02 @ 20:55:25
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: Au Pairen ;)

fan för kids du! Sluta drömma sånna jobbiga drömmar, den dag du väl får kids kommer all din tid gå till dom! Vem vill det ? =P hahah

2009-02-03 @ 02:57:29
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0