Godmorgon i stugan

Här ligger jag i sängen och bara gottar mig. Niklas är hemma i smallcountry så jag har hela sängen för mig själv. Jag bara väntar på att ögonblicket ska falla in då jag känner mig redo att gå upp från denna varma plats. Den lär nog komma först när min mage börjar kurra.
I dag kommer mamma och pappa hit och hämtar mig. Sköönt att slippa åka tåg. Men innan dess måste jag hunnit att göra mig i ordning, laddat min iPod, och avlt ut kläder inför kvällen. I kväll blir det nämligen backyard babies för hela slanten.


Alla minns vi väl det här ögonblicket. När jag fick träffa Backyard Babies

Och undertiden jag letade upp den här bilden stötte jag på en annan mindre smickrande bild

Hanna och jag som höns på studentfest med djungeltema haha.


Nu börjar magen prata här så nu är det nog dags för frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0