Djungeltelegrafen

Typiskt skvaller-nyfikna samhälle haha. Mamma ringde mig innan och berättade att banken i Smålandsstenar har blivit rånad i dag. Allt lät väldigt mycket. Att dom hade haft skjutvapen och hela baletten. Djungeltelegrafen ni vet. Detaljerna skruvas upp lite för varje person som skvallrar vidare. Nu var jag dock inne på aftonbladet pch läste om det att en hade haft någon form av kniv och att man inte ens visste om dom hade kommit över några pengar. Och det var typ allt.

I kväll har Hanna varit här en svänga och vi har ätit sushi (igen, jag vet) och ätit godis och glott på tv. Alltid trevligt.
I morgon är jag ledig och jag ska hem till smallcountry. På kvällen blir det (givetvis) backyard babies. Sedan på söndag blir det till att följa med pappa till götet och gå på Judas Priest. Så jag kommer vara döv efter denna konserthelgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0