Är det nu man ska må dåligt?

Dagen efter en fet rockfest är det ju meningen att man ska må skit, rent ut sagt. Tack och lov så är inte detta fallet för mig i dag och ingen är väl lyckligare än jag för det!

Jag hade superroligt i gårkväll. Hanna och rickard hade ordnat med rockmusik i massor (även om det var schlager och dansband som spelades när tjejerna tog över datorn), och snittar och frukt. Hanna såg ut ungefär som om hon gått vilse i garderoben och fått en blåtira på vardera öga haha. Bilder kommer. Det var riktigt skoj att träffa alla dom gamla rävarna igen. Det är ju inte varje dag vi samlas sådär. MÅSTE göras oftare.
Kvällen avslutades med hemgång i det vidriga vädret, SNÖKAOS. Och ett mcdonalds besök såklart. Jag var smart nog att inte köpa en hel meny eftersom jag ändå aldrig vill åt hamburgaren utan bara pommesen.

I dag ska jag bara ligga och slappa heeeeela dagen! Så jädrans skönt. Niklas är dock rastlös. Han tycker vi ska hitta på något men sånt orkar vi inte i dag. Vi ska in till stan sedan och ladda upp med godis inför beck-filmen i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0