This is my year

Januari

 
Någonstans i dom småländska skogarna firade jag in det nya året


Jag fyllde 20 år och firade min födelsedag


Jag var och såg Oasis i skandinavium

Februari


Rockfest hos Hanna och rickard

Mars


Jag tog emot mitt efterlängtade gesällbrev!


Mexikanarfest på Najri och Amandas födelsedag

April


Jag köpte Partybilen



Jag var i NEVVAN med Niklas, Tobias, Andreas, Johnsson och Sandra!


New york är värt 2 bilder!

Maj


Jag var på tjejkväll och vann grejer från Nicco värt 2000spänn. Värt att nämnas eftersom jag aldrig vinner något!

Juni


Linda och jag planerade midsommar på min balkong tillsammans med vin och ost


Niklas fyllde år och jag gjorde tårta!


Vi firade en kanon-midsommar!



Niklas och jag firade 4 år tillsammans

Juli


Jag njöt av sköna sommarkvällar


Jag var i stockholm och såg när Brittan var på sverigebesök

Augusti

Hände det antagligen absolut ingenting av värde.

September



Ida och jag var på Mallorca på kurs!

 

Hanna lämnade oss för stockholm och vi hade hejdå-partaj

Oktober



Jag märkte mig, ännu en gång, för livet

 
Massa andra festligheter!

November

inget särskilt här heller vad jag kommer ihåg. Inga bilder heller för den delen.

December



Påhälsning hos fröken Hanna Mårtensson i stockholm!


Firade jul i småland!


Sådärja!

Nyårslöftet för 2010 blir defenitivt att bli bättre på att ha med mig kameran och fota!

Och att inte tycka att allt är jobbigt.


Kommentarer
Postat av: sandra

saknar dig Amanda! Vart är du ikväll? Pusss

2009-12-31 @ 15:24:30
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Tyckte du verka ha ett roligt och händelserikt år ;) Tomtebilden var ju pricken över i:et ;)

Dessutom måste jag berömma dig: det är ju inte alla som orkar vara med niklas 24-7 i fyra års tid. Stor eloge till dig!!

2010-01-03 @ 18:04:44
URL: http://ardnasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0