Sunday

Hojj hojj hojj! I dag är min enda lediga dag innan jul. Och som om inte det vore nog så jobbade jag längre i går än vad jag brukar göra på lördagar. Allt för att mina fina kundisar ska bli fagra tills tomten kommer! Och i morgon jobbar jag också länge så jag ska njuta utav denna dag. Det tänkte även min älskade Niklas på så i dag väckte han mig mer frukost på sängen. Och nu har han erbjudit sig att plocka i ordning här hemma efter gårdagens bravader (spelkväll + utgång) bara för att jag ska få vara ledig! Är han inte underbar?

I går hade vi som sagt en trevlig spelkväll som slutade med utgång. Givetvis landrade vi på morfars och det blev en toooooppenkväll må jag säga! Bilder från detta vågar jag inte lova att det kommer ut för jag glömmer ju alltid av det. Men jag säger att det KANSKE kommer ut bilder sedan!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kan du inte skicka hem honom till mig en söndag så jag får frukost på sängen?



2009-12-21 @ 00:06:09
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0