Stockholm i mitt hjärta

Helgen i Stockholm var kanonens! Fredagen: Tågresa och sedan lite irrande på centralstationen innan jag hittade Rickard som körde mig till Hannas jobb där jag fick mig en soldusch! På kvällen vankades grekmat och Idol.
Lördagen: Uppe med tuppen för en heldag i stan. Lite shopping hit och lite shopping dit. Sedan hem, varva ner, innan det var dags att börja fixa sig inför kvällen. Först blev det lite förfest hemma själva sedan drog vi till Odenplan dit en viss Kalle nyss flyttat och hade ett gäng killar från dom småländska skogarna på besök. Strax innan midnatt begav vi oss mot Grodan där Hanna och jag shakeade loss och drack äcklig fransk cider. Sedan gick(!) vi till det andra grodan. Efter att ha dansat loss lite där också bestämde vi oss för att klockan var mycket (ja den var faktist 3) och pensionärerna begav sig hemåt efter en kul kväll!
Söndagen: Jaa, vad ska jag säga. Vi sov till halv 12. Åt frukost. La oss i sängen igen för att vänta på att robinson skulle börja. Somnade igen. Kollade på robinson. Tog tag i våra liv och tog på oss och gick ut en runda för att käka. Sedan blev det godiskväll med film.
Måndagen: Dags för hemfärd. Men dessförinnan skulle Hanna virra ut mig på tunnelbaneåk. Lite lunch i sturegallerian och så gick vi och kikade i lite butiker.

Bilder från Hanna:


Innan vi drog vidare.


Ni ser rätt. Jag gick barfota mellan ställerna för jag fick så förgrömmat ont i fötterna av SKORNA. Men övning ger färdighet.


Tack Hannabanan för en trevlans helg som MÅSTE göras om (enligt mig i alla fall).
Nu väntar jag på resten av bilderna!


Kommentarer
Postat av: mamma

Min älskade lilla Amanda, jag visste ju att du inte skulle fixa dom skorna , men alltid lär du dej väl något :)

2009-12-09 @ 06:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0