klockan tickar

Jag har lite mycket att stå i och lite för lite tid på dygnet skulle man kunna säga. Nu måste jag sätta mig och göra lite beställda smycken som jag inte lyckats komma till skott att göra klart (nej, soffan lockar mer efter en lång arbetsdag). Men nu är det dags att slå sig ner och pyssla lite. Egentligen är jag sugen på det men jag känner mig kort och gott lite matt! Tankarna flyger bara iväg mot dagen som är om en vecka. Dagen innan julafton, sååååå mysigt. Och julafton kommer nog bli toppen i år också efter lite ändringar av traditioner. Jag LÄNGTAR!


visst är jag en riktigt hottie-hottie tomte?


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken söt liten tomte :)

2009-12-17 @ 12:11:54
Postat av: Syster

Kommer tomten till oss i år? :)

2009-12-18 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0