Snabba vändningar

Plötsligt sitter vi här och har köpt ny soffa, niklas och jag. Och ny matta. Egentligen tråkigt om man ska se till anledningen. Men när läget är som det är så blir det som det blir och nu har vi en fin ny soffa i alla fall!

I dag har Niklas och jag varit runt och kikat i lite affärer. Och jag hittade ett par skor. Ja, ni vet converse-Amanda hittade ett par snajsiga partydojjor. Problemet? Hej 12 centimeter klack! Och ett litet minus till är den öppna tån. Jag är inte mycket för det där. Men dom var ganska grymma ändå. Hmm.. detta tål att funderas på. Tror ni jag klarar mer är 10 meter i dessa snajsiga skorna?


Egentligen skrattar jag bara av tanken på mig själv i dessa. Men NÅN gång måste jag väl vara lite tjejig av mig? 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snygga skor! Jag hade ALDRIG kunnat gå i såna kan jag säga...



Tack för att jag får ringa. Det kommer jag att göra! Kvällen har varit jättejobbig... Bara att fråga mamma och pappa eftersom jag ringde dit i tårar.



Sen när jag fått en lägenhet så vill jag att du kommer upp så kan vi ha tjejhelg med shopping, mat och kanske fest. :) Kanske kan boka in så att du får din massage också? SKulle vara jättemysigt med en sån helg.



Kul med ny soffa också! Hur ser den ut? :)

Nu ska jag sova.

Kramkram

2009-08-16 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0