Och så kom hösten

Ja, det spelar ingen roll om det så är 24 grader och sol ute. Man känner ändå att kylan ligger där i bakgrunden på något vis.

Oj, vet ni vad förresten. Pratar med Niklas och kom precis på vad jag drömde i natt. Jag drömde att jag födde barn (ja, som så många andra gånger). Det hemska med denna drömmen var att ingen verkade bry sig om mig och min nyfödda lilla bebis. Och vet ni vad det värsta var? Min söta bebis var inpackad i ALUMINIUMFOLIE och jag bar runt på henne(ja, för det var en tjej) i en PLASTPÅSE tillsammans med en KEBABRULLE! Jag börjar helt seriöst bli lite rädd för mina drömmar.

Och det var ungefär så mycke vettigt jag hade att säga i dag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för dagens skratt! Jag vill inte bli moster till en kebabrulleliknande unge. :)

2009-08-25 @ 10:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0