Monday morning

Min lediga dag i dag. Ohyes. Gårdagen spenderades hos Hanna med en fet kebab och glass och godis. GOTT haha.
Denna dagen tänkte jag börja med att traska inåt stan och kika lite rundor. Sedan blir det troligtvis lite smyckestillverkning. Därefter är det dags att slänga ihop en trevlig blåbärspaj lagom tills Sandra kommer hit vid 4tiden. Ooooch så avslutar jag kvällen med min och Lindas nya träning - vi ska ut och åka inlines! Räkna inte med att jag kommer hem hel efter den rundan för jag minns inte ens när jag senast åkte!

Men först - En riktig brakfrukost för min mage kurrar så jorden skakar!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej, Amanda jag har inte Spotify... Din gamla syster har ingen som helst koll på sådana nymodigheter utan sitter och lyssnar på youtube. :) Men om du kan skicka det till mig så vore jag väldigt tacksam!



Kram

2009-08-17 @ 10:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0