Det man inte vet, får man ta reda på

Minns ni min favvo-grej när vi var i New York? Klart ni gör, Frozen Yogurt med färska bär från Pinkberry såklart! Efter att förtvivlat ha sökt efter något liknande i vårat bananland utan framgångar bestämde jag mig i dag för att testa göra själv. In med lite vaniljyoghurt i frysen och plocka lite björnbär utanför salongen och swish swish så hade jag tillverkat min egna Frozen Yogurt. Inte lika god som Pinkberrys förstås men jag är på god väg!

I dag kan jag också tala om att valrossen har pallrat sig till gymet efter en och en halv månad på latsidan. Det var gött att få röra lite på dököttet. Jag upptäckte även till min förtjusning att Forms höstschema var riktigt bra!


Ni kan inte FÖRSTÅ hur gott det är om ni inte testat det! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0