Botox kan slänga sig i väggen

I går var jag först på kalas hos Emelié som är hemma en sväng från Norge för att fira sin födelsedag. Därefter bar det av mot Tylösand och Fiesta! Jag hade verkligen superskoj och så fick kvällen ett plötsligt avslut när någon lyckas nocka mig rakt på näsan och överläppen. Och jag spinger som en tok ut från dansgolvet och håller för näsan och tårarna börjar rinna av smärta. Måste förresten sett helt skum ut. Jaja, jag ger mig ut för att hitta någonstans att sätta mig och tack och lov kommer två snälla själar snabbt till undsättning och hämtar papper, känner på min näsa och ger mig direktiv om hur jag ska göra.
Den ena kilen föreslog att jag skulle stoppa in två pappersbitar i näsan och fortsätta ha kul. Det var inte riktigt min melodi så jag ringde min snälla Niklas som tog bilen ut och hämtade mig.

Därefter kan ni ju räkna ut rubriken. Hela min fejja ser helt normal ut idag, bortsätt från överläppen som fått lite utfyllnad inifrån i form av en blåsa och svullnad. Jag kan ju stryka botox för gott i alla fall, det är ju en sak som är säkert!


Denna bilden lägger jag upp för att påminna mig själv om hur kul jag hade i går trots allt.

Nu är det jag som gör mig i ordning för hard work work!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stackars systeryster! Folk får inte knocka dig sådär! Då kommer jag och knockar tillbaka. ;)

2009-08-07 @ 17:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0