Uppe i biltankar

När man plötligt står där och har köpt sig en bil slås man av grejer man inte tänkt på innan. För mig betyder dessa tankarna problem...

Jag ska TANKA bilskrället själv! Jag har aldrig tankat en bil i hela mitt liv!

Jag ska TVÄTTA bilskrället själv! Och vaxa och polera och all sjöns bröte som ska göras med en bil.

Man måste hålla reda på allt med tider för vinterdäck och hela baletten.

Som jag berättat innan har jag inga bra erfarenheter av att tvätta bilar. Pratar ju givetvis om när jag skulle hjälpa pappa att tvätta deras bil när jag var mindre, och drog fram en stålsvamp. Så det där med att vaxa och polera tror jag att jag lämnar till pappa. Han och mamma kommer ju ha bilen medans jag är bortrest så det överlåter jag till honom. Sedan får han ge mig en grundkurs i biltvättning. Och i tankning också givetvis.



Niklas kollar på House så nu är det jag som lägger mig och glor på Sex and the city!

Kommentarer
Postat av: tankexeperten!

Tankningskurs kan du gå hos mig, jag är en baddare på att tanka.. kanske därför jag alltid är pank, tankar upp hela studiebidraget!

2009-04-07 @ 21:50:41
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0