Nu ligger jag lite efter här va!

Ja nu ligger jag några dagar back måste jag allt medge. Kan det bero på att jag jobbat mycket denna veckan? Japp. Det kan det. Dessutom lyckades jag ju trycka i mig vetemjöl i dagarna så har varit ovanligt trött i 2 dagar nu. Typiskt mig att inte läsa innehållet utan bara trycka i mig. Jaja, tur att det inte var en stor mängd och att jag bara blev trött och slapp tillbringa en dag med att krama toaletten. Det hade kommit lagom lägligt.

I morgon är det kalas at Elins och det ska bli fantastiskt(nytt ord?) skoj! Jag är laddad till tusen. Har dock inget att ha på mig som vanligt men det ordnar väl sig. På tal om ha på sig. Det är ju väldigt roligt för alla er som visar era fina nya vårinköp. Vill ni se mina? titta och njut:


Fint va? Min plånbok fullkomligt skriker efter att bli länsad på vartenda öre! Och det kliar i fingrarna efter shopping. New York, låt dagarna gå fort nu för bövelen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag hoppas att du är laddad till tänderna! För det kommer att bli en sånn kanon fest och klackarna kommer att sitta fast nålade i taket!

Wiihoo!!

2009-04-04 @ 09:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0