New York dag 6

Dagen har tillbringats på National history museum. Ni vet där filmen "Natt på Museet" utspelar sig. Och jag såg Påskön. Ni vet "Dum-Dum needs Gum-Gum". Och i gårkväll åkte vi ut till Staten Island och kikade på Frihetsgudinnan och avslutade kvällen med att åka över till Brooklyn och gå Brooklyn Bridge tillbaka till Manhattan för att se staden i mörker. Det var tufft. Så nu har vi varit riktiga turister också. 
I dag har jag inte shoppat något än så länge. Jag börjar bli lite orolig över att få övervikt på mig väska tack vare schampoflaskorna som är gigantiska. Men jag tänkte jag ska flirta lite med Niklas i hopp om att han kan ta den ena.
Sa jag att det är våran sista dag i dag? I morgon kväll åker vi hem. Känns lite konstigt men ändå skönt på något vis. Jag saknar min bil, min säng och tystnaden! Men jag kommer lätt att återvända hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0