New York dag 4

Hej igen på er!

I dag är det tisdag och det är inte många dagar kvar här nu tyvärr. Men jag njuter av varje minut. Jag börjar verkligen gilla detta stället nu! Hit kommer jag definitivt återvända! I dag har vi varit uppe i Empire state building och luffsat runt i central park. Bland annat kollat på John Lennons minnesmonumentet Strawberry fields. I kväll blir det hemmakväll! Eventuellt en svänga till Top of the Rock för att se New York by night.

Shoppingen går framåt. I går köpte även 2 par skor och Redken produkter till håret för ett riktigt brakpris! Sånt gillar vi!

Nehe gott folk, nu ska jag korka upp en smirnoff ice och kila ner och köpa thaimat om en stund! Hörs i mon!
(P.S, Hanna, vi har testat Vitamin Water och det smakade ju saft. Bara saft haha.)





Kommentarer
Postat av: Anonym

mummsfilibabba, du måste smaka den ljusrosa :D

2009-04-29 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0