När Rejmes fick en utmärkt idé

För några veckor sedan så fick bilfirman som ligger rakt över gatan en kanonidé. Eller någon korkad människa tyckte väl att den fick det. Plötsligt en natt upptäcker jag att hela lägenheten är upplyst. Självklart börjar jag undrar vad som försigår. Till min förskräckelse upptäcker jag att Rejmes bil har slängt upp en stor jädrans skylt i stil med Las Vegas, som lyser med tvåhundra miljoner små lysdioder. Rakt in i vår lägenhet. Och för övrigt in i alla andras lägenheter. Kan det bli mer störande tänker ni? Ja, det kan det. Eftersom skyten fungerar som en tv så passar den även på att byta bild lite titt som tätt. Vilket resulterar i att det inte bara lyser utan även blinkar.

Plötligt någon dag senare är skylten borta. Hörde dom mina förbannande ord över deras idiotiska idé? Hoppas det.


 
Nu ska jag krypa ner och lägga mig snart. I tid för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hhaah! samma sak händer Kramer i Seinfelt, hahah!

2009-04-16 @ 22:48:23
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0