Klant Amanda

Det var det värsta. Av alla som besök min blogg i dag så var det bara 3 personer som skrev en kommentar om att dom läser här. Kanske borde överväga bloggstrejk tills ni vågat er på att säga haha.

I dag har jag jobbat över. Och när jag väl skulle gå till bussen i godan ro kommer jag fram till en sväng som är ungefär 100 meter från hållplatsen. Och vad kommer svängandes runt kröken? Jo, bussen som jag hade väntat i 50 minuter på. Ni kan tro att jag såg rolig ut. Stannade upp, tittade på skylten och insåg att det var min buss jag skulle med som höll på att åka förbi mig. Jag hör mig själv säga "Åååh nej". Tänk er det i slowmotion. Och innan jag hunnit tänka färdigt har det gått 10 sekunder jag jag får börja springa efter bussen. Ohmy, tur att bussen var tom. Bussen stannade i alla fall och jag fick hoppa på. PUH.
Ja, det var jag som hade blandat ihop vilket klockslag bussen skulle gå.


Kommentarer
Postat av: sandra

älskar din egna bilder i paint

2009-04-21 @ 22:00:51
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0