Goooodermorgon

Min tanke var att försöka sova så länge som möjligt denna dag eftersom jag ska vara vaken hela nästa natt plus lite till. Men ni kan ju se på klockan då detta publicerades och se att denna plan inte gick så bra. Jag ar blivit som mina föräldrar, en inställd klocka som vaknar precis när man alltid brukar gå upp när man ska till jobbet. Jaja, det får väl bli en eftermiddags-nap sedan.
Men först har jag ju en del att ordna. In till stan och fixa lite. Och så måste jag ju givetvis ut och köra lite bil också nu när skönheten äntligen har kommit. Även om den fortfarande inte känns som min.
Och så ska jag passa på att köra runt här och se till att hitta den bästa parkeringen nu när alla är på jobbet så att den står säker tills mamma och pappa kommer och hämtar den! Moahaha.


0 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0