Framme i New York!

Nu sitter jag i våran lägenhet här i New York. Hos er är klockan 04.09, hos mig är den 22.09. Ni kan ju gissa om jag är trött eller? Har varit vaken i snart 2 dygn med endast lite sömn på flyget.
Nog talat om det. Resan gick bra och nu är vi framme i New York. Jag kan ännu inte säga om jag älskar eller hata staden haha. Okej, hatar gör jag nog inte men det tar nog en dag till innan jag lärt mig tycka om pulsen, folket och stressen. Vi har även träffat Fridan i dag! Gisses så länge sedan det var. Men undrar just om hon tyckte vi var trevliga, 6 helt utslitna människor som ville hem och lägga sig haha. 
Jag kan ju också tala om att jag varit allmänbildad i dag också. Vi har sett Empire State building, flatiron building, time square, chrysler building. Ja, ni vet det där man måste se när man är här!

Ha det bra så länge! Jag lär väl försöka uppdatera dagligen!


Kommentarer
Postat av: Jennyfer

jag såg er precis på tv:n Amanda!! :D

2009-04-26 @ 21:23:41
URL: http://jennyferkanth.blogg.se/
Postat av: Hanna lever ett vanligt svensson liv.

haha, jo här är det bara bra, man är ju klart avis på er som får shoppa loss rejält. Jo kostar dom 350kr så får du GÄRNA köpa dom, i så fall kommer ja och hämtar dom på lördag när ni kommer hem =) Hihih! =) Ha nu så himlans bra och njut av newyork för sen kommer ni hem till vanliga halmstad igen ! Hälsa. kramiz

2009-04-27 @ 08:25:02
Postat av: Rebecca

Spanade efter er på TVn igår och jag tror att jag såg kära systeryster där i publiken. Var det bra? Torsten Flinck var ju bara för mycket... Verkade heeeeelt väck!



Hoppas att ni har det bra!

Kramkram

2009-04-27 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0