I natt drömde jag att jag tatuerade mig

Jaa och man skulle väl kunna säga att jag ser det som ett tecken. Nu är det full tid att boka ny tatueringstid och än en gång lägga sig under nålen. Jag vet ju vad jag vill göra men är lite tveksam på vart jag ska sätta den. Jag vill ju helst skriva min lilla text på benet längs hälsenan, men dum som jag är så lyssnar jag på vad alla andra säger om den placeringen och blir osäker. Jag får fundera helt enkelt.

Idag fick jag skryta lite för min kund. Han gick i 7:an och berättade att han skulle på release party för en nyupptäckt band. Han berättade även att han gillade backyard babies och jag kunde bara inte låta bliiiii att skryta om min träff med bandet. Så nu har jag skaffat mig en kund för livet för inmpad blev han.



Minns ni förresten bilderna vi tog på den otroligt obekväma fotograferingen med salongen i våras/somras? Jag är ju inte den som trivs framför kameran direkt. Men här kommer någon av bilderna i alla fall eftersom jag lovat att visa.


åååh visst är jag SÅÅÅ fotogenisk? (INTE) haha
men vad tycks om Carola-vindarna? Grymt hett om du frågar mig.


Bilden på mig och Ida som vad första annonsen


Kommentarer
Postat av: sarre

Sjukt snygga foton amanda!!

2008-09-05 @ 19:35:09
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: Louise

Jätte fina bilder!

Dom ska du vara nöjd med :):)

2008-09-08 @ 18:53:59
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0