Hej och hå i lingonskogen

Nu har jag varit lite vuxen av mig och suttit här och betalt räkningar och även tagit ut min löööön. (tjoho) Klockan är 10 så jag ligger rätt bra till tidsmässigt för min fullspäckade dag. Först blir det elgiganten för att se om nya iPod kommit än. Sedan blir det mirage för att köpa lite salongsgrejer. Sedan in till stan och shoppa! (och i värsta fall ta bussen ut till onoff om inte iPoden finns på elgiganten) Sedan ska jag hem och ta det lite lugnt och så ska jag infinna mig på monique klockan 6 så emelié ska få trycka lite nålar i min hjärna och dra i mitt hår.

Hoppas ni får en lika skön LEDIG dag som jag. Tjingeling.


I dag ska du bli min din fula gula iPod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0