Gryyyymt vad jag har varit duktig i dag

och nu tänker ni säkert "Visst, hon har gått nerför trappan och till busshållplatsen som ligger 10 meter från huset, väldigt hurtigt." Men då tänker ni fel. Först CYKLADE jag till stenalyckan (eurostop) för att kolla på soffa och dylikt. Och efter det CYKLADE jag vidare in till stan och trallade runt där en svänga och kollade på massa saker som jag ändå inte har råd att köpa. Och vet ni vad jag ska göra när niklas kommer hem? Jo, då ska vi CYKLA till stenalyckan igen och jag ska visa dom snygga sofforna jag hittat. Jag är stolt över mig själv.


En av sofforna jag har kollat in i dag. Den andra fanns dessvärre inte på bild.


Det är verkligen skönt att ha dagar där man bara kan göra det man känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0