Smider planer

Jag smider planer på att starta en till blogg. Vi får se hur det går med den saken.

I går var jag hos Hanna en svänga och kollade på idol och åt godis. Gotttt. Idag är jag som sagt ledig så det blir väl att gå en svänga in till stan och börja kolla efter julklappar. Tidigt ute, jag vet. Men jag jobbar i stort sätt alla dagar i veckan förutom söndagar under december, så då lär jag ju inte hinna.
Niklas önskar sig för övrigt en gitarr. Lägg då märke till att han aldrig spelat ett instrument i hela sitt liv. Jag kommer inte stå ut med att höra honom sitta här och plinka och "sjunga"(tänk sunes pappa, rudolf). Vi får väl se vad jag hittar till honom.

I torsdags köpte jag äntligen grejer till min scrapbook som ska innehålla mina 130 balbilder. Gissa om jag har att göra denna helgen. Jag är inte ens klar med albumet med spanien-bilder. Puh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0