ledig? Vad är det för något?

Varje varje varje gång som jag har en ledig dag är jag bara runt och flänger. Visst, jag har haft en grymt trevlig dag, men nästa gång jag är ledig ska jag verkligen VARA ledig. På riktigt. Inget in till stan en runda eller något liknande. Då ska jag bara ligga i soffan hela dagen och kolla på film och kanske möjligtvis gå ut och gå en sväng på eftermiddagen. Åå jag längtar redan.

I dag har jag:
-Varit hos Emelié och hon har övat långhår.
-Gått runt och kollat vilket gym jag ska börja träna på (oh yes, you heard me)
-Gått i stan med Linda.
-Varit och fikat med Hanna och Linda.

Hanna ( i sin nya fuskpäls mössa haha) Och jag (som bara ser sådär allmänt blek och ful ut)


och så en thailands-brun linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0