Hej alla barn och alla barnbarn

I dag är jag ledig eftersom jag jobbade i lördags. Grymt skönt. Så nu har jag gjort allt det där som måste göras:

- Betalt in F-skatten
- Betalt in Momsen
- Sagt upp mitt mobila bredband från 3
- Skaffat nytt bredband
- Ring och grattat mammut på födelsedagen
- Skrivit brev till mormor och morfar

I går gjorde Emelié sitt gesäll och hon var superduktig. Jag satt som sagt modell för långhår ( i dag ser jag ljuset, en månad kvar) och duktig som hon är fick hon MVG på min frisyr. Dock missade hon på finish-klippningen, men det är bara till att ta nya tag emelié så fixar du det momentet nästa gång.

I dag ska jag inte flänga runt som en idiot utan jag ska bara slappa. Dock måste jag in till stan och fixa med en grej.


Visst ser vi ut som ett riktigt kärlekspar? Haha, niklas och jag på morfars i fredags

Kommentarer
Postat av: Louise

skit snygg jacka!!

Får man fråga var du har köpt den? :)

2008-10-13 @ 22:25:25
URL: http://hannalouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0