Sidärja gott folk

Då var man tillbaka här efter en lugn helg. Har varit i Ulricehamn där det var nerimot 10 minus och i alla fall en decimeter snö. Ja det är väl allt vad vinter man får i vinter. I går var det julskylting i Laholm och vi var med och "Skyltade". Vi hade levade skyltdockor och bland annat jag och Ida stod i fönstret tillsammans med 3 andra modeller. Ganska kul faktisk. Och det märks att julstämningen har spridit sig i Laholm för där hänger julstjärnor i vart och vartannat fönster. Så jag trallade glatt hem i dag i hopp om att få hänga upp våra grejer också, men Halmstad ligger lite efter och jag har inte sett en enda julstjärna i ett enda fönster här. Förutom på "salong lorans" då där julstjärnan hänger uppe året runt.


Ida

Linda


Josefine


Jag med världens sämsta hållning


tadaa


Andra fönstret

Här står vi och ser snygga ut

Kommentarer
Postat av: Malinen

VAd coolt=)

2008-11-26 @ 20:50:29
URL: http://malinyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0