okejdå, här kommer bilderna

Som ni vet så har jag nu väntat vääääldigt länge på att få klippa av mig håret. Och i dag var det äntligen dags... Sååå, en klippning och 4 omfärgningar senare så ser jag ut såhär:

Före


Mitt långa tråkiga hår

Efter


Okej, ni får ha viss överseende med att jag är sjukt trött. OCH inte fixad i håret


10 kilo lättare


Själv hade jag bestämt mig för att skita i den ljusa tussen i nacken men övriga på jobbet tyckte jag skulle ha den och hellre ta bort den om jag inte trivs med den. Så ja, nu har jag tjatat färdigt om att få klippa av mig håret.

Kommentarer
Postat av: Frida, Philly ;)

Grymt läckert amanda! Först blev jag helt chockad över att du hade så LÅNGT hår! Herregud, märks att ja inte sett dig på länge!

2008-11-19 @ 03:47:06
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/
Postat av: sandra

FOXY!!!

2008-11-19 @ 10:04:39
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: hannamontana

Super, ska bli kul och se det i verkligheten = )

2008-11-19 @ 12:37:46
Postat av: Ebba

Snyggt! :)

2008-11-20 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0