Myskväll med tomteskum och desperate housewives

I dag är Niklas på kåren. Och det inne bär att jag är själv. Därför ska jag krypa ner i soffan, äta tomteskum och bullar och titta på desperate huousewives och kurera mig.

Visst är det så att man bara måååååste köpa julklapp till sig själv? Jaaa så är det!
Isf ska jag köpa antingen:


Ännu en ghd plattång. Den nya modellen ser ut sådär. Och den är ju så grymt bra och jag har ju min på salongen så jag hade faktist behövt en hem också haha. På ett sätt är den ganska ful egentligen, men ändå så grym så jag bara vill ha den.

eller:


Hörlurar från WESC designade av millencolin. Jag har suktat efter dessa länge nog nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hyr du stol därför du har dina saker på salongen? :)

2008-11-13 @ 15:20:56
Postat av: Amanda

Jajamän, jag hyr stol

2008-11-16 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0