Flashback

I dag var jag och Ida i stan och fixade grjer till julskyltningen på söndag. Vi var inne på butteriks och ett gäng gillar kom in och kollade på grejer. Plötsligt säger en av dom "Ska ni också på studentfesten i kväll tjejer?" Vet ni vad jag kläcker ur mig då? "Nej, vi är för gamla för sånt." Pensionärs stämpel i pannan liksom. Jaja för ett år sedan var vi på studentfest med tema bad taste. Åh sikken kväll det var. jag minns det som om det vore i går.
Sedan satt jag och Ida i bilen hela vägen till jobbet och ojjade oss för hur det kommer bli när årets 3:or går balen till sommaren och hur vi kommer vilja vara med en gång till.


Så snygg var jag då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0