En dag på jobbet

I dag tvingade jag Niklas att följa med mig till jobbet så att jag kunde slinga honom när jag inte hade kund. När vi hade stängt sa jag att nu var det han som fick fixa mitt hår. Så ja, sagt och gjort. Han tvättade mitt hår (tog väl sisådär en halvtimma) och sedan torkade och plattade han det på mig. Dock pajjade han allt när han bestämde sig för att lägga VAX i mitt långa hår. Gissa om det kändes fett.
Nu har vi STOR städat hela lägenheten. Ett trevligt lördagsnöje sådär. Men oj vad fint det blev och det är så skönt när man äntligen tagit tag i det. Så nu sitter vi i soffan och dricker kaffe med baileys och ska snart starta igång maten. Sedan så blir det film med nya Indiana Jones filmen (jag har dock inte sett en enda av dom) och lördagsgodis. Kan även slinka ner tlite glögg. Muuums.

I morgon är det sista gången jag sitter gesällmodell för långhår. Sedan ryker som sagt håret på tisdag. Men redan i morgon kväll när jag kommer hem ska jag dra fram kökssaxen (nej, det där såg ni inte att jag skrev) och kapa min långa fula lugg som jag inte heller fått klippa.


Niklas in action


Niklas i vårat vackra NYSTÄDADE vardagsrum

Godis, kaffe och baileys. Och min snygga cult-kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0