våld mot tjänsteman

Gårdagen var kul och ännu roligare var det i skolan i dag när det visade sig att jessica i klassen varit på tok för full och inte minns särskilt mycket. Efter några telefonsamtal under dagen klarnar mer och mer och lilla (ja hon är liten) jessica har blivit tagen av två poliser. Under tiden dom genomsöker henne tryckt mot polisbilen står folk och tar kort för glatta livet. Hahaha jag hade kunnat ge mycket för att få se detta!

Förfesten började hos Liza men sedan liftade Emelié med en raggar-limosin (haha) som kör oss till stationsparken där det var full rulle. Och där blev vi till halv 11 tiden då vi började dra oss in mot stan och moon. Men det blev mellanlandning hos Hanna emellan såklart där vi shottade cider (?)  och sedan drog vidare.

Jag tyckte jag var fiffig när jag kom på sotaroutfiten...men tydligen inte. Tack för en kul kväll alla och för dom som inte vet, Amanda (inte jag alltså) bygger era drömmar.
image183image184image185image187image186image188image189image190image192

Kommentarer
Postat av: ella

e de emelie på taket? herregud, det är nog tur för henne att hon fick lite minnesluckor trots allt ;)

2008-05-14 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0