totalt misslyckande

Efter att ha luggit och degat i solen på hannas balkong begav jag mig hemåt för att jag och Niklas skulle laga chili con carne. Dessvärre fanns det inget chilipulver så vi fick köpa färdig chili con carne krydda. Så gick vi glada hem och började laga maten.

Och nu undrar ni säkert hur det gick?
Jo, det visade sig vara vetemjöl i den färdiga kryddmixen...

Och nu undrar ni säkert hur det gick då?
Jo, jag hann inte börja äta maten och det var jädrans tur det för då hade det inte blivit någon studentfest för mig i mon inte. Nej då hade jag legat och kramat toaletten om nån timma och sedan hade jag legat som en klubbad säl i sängen i någon dag. TUR för mig säger jag bara.

Så nu är Niklas påväg till flygstaden och köper nya ingredienser så jag kan laga glutenfri mat också. Han är snäll han.


Kommentarer
Postat av: Malin

nämen tackar :) man gör så gott man kan, haha

2008-05-06 @ 21:40:13
URL: http://malake.blogg.se
Postat av: Becka

Gud vad jag är glad att jag inte är så allergisk som du är ! Jag kan äta nästan hur mycket o hur länge som helst utan att jag blir dålig av gluten .. Kram Rebecka Oijennus

2008-05-13 @ 16:39:51
URL: http://RebeckaOijennus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0