Sikken kväll!

Okej, jag hade grymt kul i går! Kvällen levde upp till mina förväntningar, ja det kan man lugnt säga. Kvällen löd följande:

Förfest och kalas hos Elin och Liza med massa mycket god mat och roligaste tjejerna någonsin. Efter en fullerulle förfest drog vi vidare till underbar där vi dansade loss bland alla sköna människor. När klockan var strax före 2 bestämde jag och malin oss för att sticka hemåt. Så med jackorna på gick vi en runda igenom mårtensson för att säga hejdå till kvarvarande, men icke! Vi spenderade tiden fram till stängning på dansgolvet där vi buggade och valsade gärnet med danskungarna haha. 5 över 3 slutade musiken spela och vi begav oss till mc donalds där vi träffade Emelié som hade köpt hamburgare. Kön var enorm och vi gick till pölsemannen i stället. Malin spillde vitlöksdressing över hela sig men jag höll min senap i styr för en gångs skull. Sedan spatserade vi hemåt och himlen öppnade sig och närmare 4 trillade vi blöta in hos mig och väckte stackars Niklas som låg och sov. 

Tack alla för en GRYM kväll!

image163image164image165image166image167image168image169image170image171

Kommentarer
Postat av: N

Härligt att det blev lyckat :)

2008-05-01 @ 14:11:44
URL: http://privateinvestigation.blogg.se
Postat av: Rebecca

Låter som det blev en lyckad kväll!
Ha en bra 1 maj :)

2008-05-01 @ 14:15:05
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: Emeliè

tack själv älskling!

2008-05-02 @ 11:59:48
URL: http://deadellamore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0