Med en vecka och en dag kvar till studenten...

...tänkte jag visa min önskelista till denna dag.


WE lurar designade av Millencolin
Jag kommer antagligen se ut som en nörd. Men det kommer krävas ordentliga grejer om jag ska orka pendla varje dag.


En gräsand
Jag vill ha en sån här söt sak. Helst en sån jag drömde om en gång. Den var grå med vita fläckar och hade fjädrar lika mjuka som en kanin.


En juicemaskin
"jag lovar att bli en sundare och friskare människa". Och för att jag blir hungrig jämt på salongen och då kan jag mätta mig själv med goda smoothies och juicer. Mums.


Snygga balkongmöbler
Eftersom jag aldrig kommer ha tid och ork att snickra ihop egna som var planerat.


En ny kamera
Min är kass


Sedan självklart smycken och sånt där gojs som hör till att önska sig på studenten.

I morgon ska jag färga håret. Hur skönt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0