massa massa massa kul

Helt sjukt, jag är fortfarande helt slut efter gårdagen. Låg i soffan och kollade på tv och läste tidning när jag plötsligt deckade totalt och vaknade igen 2 timmar senare.

Nu har jag så himla mycket roligheter framöver så jag tror jag spricker:


¤ Fredag 23/5: JAG FLYTTAR! Ja, på fredag blir jag sambo och får äntligen flytta in i vår trea. Lite mer att röra mig på än i min nuvarande 27 kvadratare. Så i helgen blir det fixa fixa fixa.
¤ Lördag 24/5: Melodifestival! (ja, jag har ju en förkärlek till denna årliga tillställning)
¤ Söndag 25/5: Helt plötsligt fick jag en balfrilla att göra på söndag. Superkul måste jag säga!
¤ Söndag 1/6: BALEN! Åh vad jag längtar.
¤ Måndag 2/6: Myskväll med hela klassen hos Maja! Dresscode: PYJAMAS för bövelen.  
¤ Tisdag 3/6: Arosfortet med hela klassen och sedan grillning med våra älskade lärare på kvällen.
¤ Onsdag 4/6: Hela klassen ska ut till Emmy och fixa med studentdagens plylar, såsom klä vagnen, skriva skyltar och allmänt bara umgås. 
¤ Torsdag 5/6: STUDENTEN!!! (jag behöver nog inte säga mer)
¤ Fredag 6/6: Studentfirande för mig hemma i småland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0