klick klock klack

I dag hade mina "jobbarkompisar" väldigt roligt åt mig när dom upptäckte ett ljud jag ger ifrån mig titt som tätt (som jag inte ens har märkt själv). Jag "klickar" med tungan när jag inte har något bättre för mig och jag hade ingen aning om detta.

Jag börjar oroa mig för söndag nu. Visst, det ska bli sjukt kul, men jag och mina skor är inte överens. Jag trallar runt i dom här hemma för jag inte ska se ut som en stel pinne på vandring. Men det är inte lätt vill jag lova.
Ni som läser detta och som ska på balen och kolla, ni kan väl säga till folket runt omkring er när jag kliver ur bilen att jag med största sannolikhet kommer trilla?

image216 

Kommentarer
Postat av: ella

du kommer int att trilla. det kommer gå kalasbra. du kommer va sså snygg så!!!

2008-05-28 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0