ångest, panik, glädje, tårar

Jag lyckades givetvis fastna på mingelfotografens kamera i onsdags. Men det här gången blev det med måtta och enbart två kort.

image172image173image174image175image176
Vi som fastnade

Den hemska tanken om hur kort tid det är kvar slog mig i går. Och jag blev ledsen. Detta året har verkligen varit hur bra och kul som helst och nu har jag kommit i den där situationen att jag vill att tiden ska stanna. Jag vill vara kvar där jag är nu. Jag vill inte att allt detta roliga bara ska ta slut. JAG VILL INTE! Jag blir alltid lika nojjig varje gång jag kommer inför något sånt här. Men det här gången är det extra mycket. Åh panik. Vi måste göra den sista månaden till den bästa, till något vi ska minnas hela livet. (åh jag vill inte)

Kommentarer
Postat av: Elin Runesson

kan inte du skicka länken till bilderna?

2008-05-03 @ 12:33:18
URL: http://elinrunesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0