studentfest och smyckeshow

I förrgår var det studentfest. Visst, temat var djungel, men ändå djur för en natt, okej? Kommer först till förfesten, där är i stort sätt hälften utklädda till infödingar och hälften till rambo. Och där kommer jag och Hanna i våra fetingheta kycklingdräkter. Men vi vande oss snabbt vid att vara lite udda. Men så åkte jag till valentine och Hanna åkte hem så jag var liksom ensam kyckling på stället så att säga. Och i samma stund jag sätter foten inne på valentine ångrar jag mitt utklädningsval. Jag klandrar inte er som var infödingar/rambo (vilket 98% av folket var) men någon kunde väl för skjuttsingen hindrat mig från att gå dit i en kycklingdräkt!? haha jaja. efter lite surande hade jag glömt att kycklingdräkten var på och dansade vidare.

image104image105image106image107image108


I dag har det varit en rolig dag då vi tillbringat ett ex antal timmar på sannarpsgymnasiet med att göra massa fräcka frillor till challes, bellas och linneas projektarbete - Smycken på Catwalken! Grym visning tjejer, med snygga smycken från RuBuN (Lotten) och MLI (Emelie). Kul att fixa lite hår!

image109image110

(fler bilder från visningen finns på facebook, då jag har hur många som helst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0