Hej du pissväder

Det regnar ute i dag och det roar inte mig det minsta.
Men det är inget att hänga upp sig på så  jag bunkrar upp mig inne i stället med filt, ljus, hemmagjorda hamburgare och fruktsallad med glass, och med ett sällskap i form av syster och niklas.

I dag fyndade vi kokböcker. Jajemänsan, en med amerikansk fika (kaffe, kakor, mackor med röror, MASSA mumma) och en med sån där lätt mat som jag förstår mig på.

Och jag har köpt jeans. Kände att det var väl behövligt då jag inte äger ett enda par hela jeans för tillfället. Eller jo, dom jag köpte i dag då. Vet inte hur jag bär mig åt för att pajja alla mina byxer på EXAKT samma ställe. Antingen går jag konstigt eller så har jag för feta lår. Haha det är ju vilket som liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0